ارزش بیت کوین صفر است

درآمدی از این راه ایجاد نمی‌شود

یونیک فاینانس:بزرگترین شرکت بیمه اروپا اعلام کرد که ارزش واقعی بیت کوین صفر است و درآمدی از این راه حاصل نمی شود.

یونیک فاینانس:به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، «آلیانز» یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای اروپا اعلام کرد مطمئن است که حباب بیت کوین ترکیده خواهد شد و مسئله سقوط این ارز رمزنگار فقط به زمان بر می گردد که ممکن است زمان آن دور یا نزدیک باشد.

یونیک فاینانس:«استفان هافریچتر» رییس بخش اقتصادی های جهان و استراتژی شرکت بیمه «آلیانز» گفت: ارزش واقعی بیت کوین صفر است و ادعا می شود که این ارز رمزنگار مانند پول کاغذی، سهام و اوراق بهادر است؛ اما در حقیقت هیچ درآمدی را تولید نمی کند.

وی در مورد اینکه بعضی ها طلا را به بیت کوین شباهت می دهند گفت: طلا به عنوان یک ذخیره ارزشمند بیش از 2 هزار و 500 سال در سرتاسر جهان به رسمیت شناخته شده و بیت کوین چنین ویژگی را ندارد.

یونیک فاینانس:همچنین پیش از این بانک های بزرگ جهان نسبت به سقوط ارزش بیت کوین هشدار داده بودند و شرکت گوگل و فیس بوک هم ممنوعیت تبلیغات ارزهای رمزنگار را در پلت فورم خود وضع کرده اند.


یونیک فاینانس کوین ,ارزش ,یونیک ,فاینانس ,شرکت ,جهان ,یونیک فاینانس ,ارزش واقعی ,اروپا اعلام ,شرکت بیمه ,بزرگترین شرکت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مـن بــه خــواســتــنــت دچـــارم rzb.rzb.ir ܓܨ Arash 7 F ܓܨ ????محبین ولایت دشت آزادگان???? طراحی سایت | سارین وب